Wednesday 23 November 2011

HAM





  Oii tere blogi :) Rõõmustasin juba mõnda paari pildiga ja nüüd veel mõned eriti magusad. Viimane nädal on üsna normaalne olnud. Anna ja Hannaga viimasel ajal liiga palju nalja, ise ka ei usu enam. Seoses selle esimesega oli neiul sünnipäev, viimaks 15. Hanna tegi kooki ja mina video pluss väike slaidshou, mis meele heaks muudab. 
  Oh mida veel... Käisin kolm korda kinos, kaks tantsufilmi ja Koidukuma. Lõpuks nägin viimase ära ja olen pettunud nats, kuid ma ei tea mis ma teeks kui üks film oleks ka parem kui raamat. Mulle tundus nagu see poleks veel valmiski, lihtsalt kiiresti klipid kokku pandud ja kinolinadele rahvast lummama saadetud. Ma ootasin enamat, kuid üks parimatest on siiski >.<
  Ahjaa vajalik teadaanne sain matusekogemused ka kätte, ei olnud hea, kurb. Mitte, et ma nüüd loll oleks, jah matused on kurvad, kuid midagi sellist ma ei oodanud. Täpselt selline tunne oli kui igast asjast oleks elu välja imetud... Kõik oli kui musta uduloori alla maetud. Üks vajalik kogemus, kuid korrata ei taha. 
  Reede õhtul Andre juures elu tähistamas, öösel saime nii mõnegi üllatuse ohvriks ja terve õhtu mütsidega ringi tõmmata. Väike Ampsu ring ka ja meistrid jooksid elu eest bussi peale teist nägugi tegematta. Öösel tore singisöömine ja hommikul koju. 

No comments:

Post a Comment