Thursday 22 December 2011

It`s like star wars






  Tavaliselt kirjutan siia enamus oma tegemistest üles, kuid viimasest postitusest on juba terve igavik möödas ja ega mul enam väga meeleski pole, mis ma teinud olen. Jõulud on ukselävel, ma olen imekombel haige, kuid mitte kauaks. Nüüd plaanin end kodus ravida... peavalu on ikka päris rõve asi, pole tükk aega kannatanud millegi sellise all ja ega väga ei taha enam. 
  Eile oli koolis jõulupidu :) Valuvaigistite mõju all möödus see isegi päris ilusti. Meie etendus oli... huvitav. Jagasime kingitusi, kõik särasid ja olid ilusad ning paljud olid ka kapipõhjast päästnud oma peorõivad. Pärastine disko oli ka täitsa okei, kuid kui ma lõpuks koju jõudsin ei tahtnud enam siit kunagi lahkuda. 
  Nüüd vaheaeg alanud, jõulupühad ootamas. Peaks kuuse tuppa tassima ja midagi kingituste osas välja nuputama. 

No comments:

Post a Comment